جامعترین دوره آموزش فورتیگیت (Fortigate) با گواهینامه و پشتیبانی

شما در حال مشاهده نسخه دموی ویدیو هستید، برای دسترسی کامل همین الان خرید کنید

بهترین دوره آموزش Fortigate مهندس شوهانی با بیش از 12 ساعت آموزش Fortigate متناسب با بازار کار فایروال در ایران طراحی و تولید شده است. در این دوره آموزشی شما یاد می گیرید که با فایروال Fortigate سخت افزاری به خوبی کار کنید و آن را نصب ، راه اندازی ، پیکربندی ، مدیریت ، نگهداری و رفع اشکال کنید . با افتخار این دوره آموزشی Fortigate جزو اولین و با کیفیت ترین دوره های آموزشی فایروال فورتیگیت در ایران می باشد که در وب سایت توسینسو و اینترنت قرار گرفته است.

معرفی دوره آموزش فایروال فورتی گیت

امروزه فایروال ها بخش جدایی ناپذیر شبکه هستند و اولین دستگاه امنیتی که هر سازمان بخواهد خرید کند بدون شک فایروال می باشد. در این دوره کار کردن با فایروال فورتی گیت که یکی از بهترین فایروال ها می باشد را فرا خواهید گرفت و با یادگیری قابلیت های مختلف این فایروال مانند IPS ، آنتی ویروس , Webfilter , email filer , application control و ... می توانید به صورت همه جانبه از شبکه سازمان خود در برابر تهدیدات مختلف محافظت کنید. همچنین امکان دسترسی های از راه دور را به صورت کاملا امن از طریق ارتباطاتی مانند SSL VPN برای کارمندان خود فرا کنید و قابلیت فراوان دیگری از این فایروال را در این دوره فرا خواهید گرفت. دوره به صورت 100 درصد عملی و کاربردی برگزار شده است و بعد از دیدن این دوره می توانید به راحتی فایروال فورتی گیت را در شبکه خود پیاده سازی کنید. 

فایروال فورتی گیت چیست؟

فایروال فورتی گیت محصول شرکت فورتی نت (Fortinet) می باشد. شرکت فورتی نت یک از برترین و بهترین شرکت های فعال در حوزه امنیت شبکه می باشد و فایروال این شرکت تحت نام Fortigate در حال حاضر یکی از برترین فایروال های دنیا می باشد. فایروال فورتی گیت به عنوان Next-Generation Firewall (NGFW) شناخته می شود. فایروال های سنتی که امکان کنترل و فیلترینگ ترافیک را تنها تا لایه چهارم می توانستند انجام دهند اما فایروال های نسل جدید می توانند تا لایه هفتم این کنترل و فیلترینگ را انجام دهند.

به طور مثال سازمان شما یک وب سایت دارد که بروی اینترنت پابلیش شده است با فایروال های سنتی ما می توانیم اجازه عبور ترافیک وب (HTTP/HTTPS) به سمت سرورها را مجاز و سایر ترافیک ها را مسدود کنیم با این کار امنیت وب سرور را افزایش داده ایم اما بازهم ما کنترلی رو محتوای ترافیک وب نداریم و ممکن است حملاتی مانند Cross-Site Scripting (XSS) روی وب سایت ما انجام شود و با توجه به بستر آن که از طریق ترافیک وب این حمله انجام می شود فایروال سنتی ما متوجه آن نمی شود و اجازه عبور ترافیک را می دهد و وب سرور ما درگیر این حمله شود

اما فایروال های نسل جدید (NGFW) این امکان را دارند که با استفاده از قابلیت های مانند IPS این حملات را در لایه بالاتر و در لایه Application شناسایی و جلوی این قبیل حملات را بگیرند.فایروال فورتی گیت به عنوان یک فایروال نسل جدید امکانات بسیاری در اختیار ما قرار می دهد تا بتوانیم در تمام لایه ها کنترل و فیلترینگ دقیق و کاملی داشته باشیم. برخی از این قابلیت های امنیتی به شرح زیر است و در این دوره به آنها پرداخته ایم:
  • IPS
  • AntiVirus
  • Web Filtering
  • Application Control
  • DNS Filter
  • EndPoint Control
  • DLP
  • و ...